Portfolio
Content maken, is zeg maar echt ons ding. In de breedste zin van het woord. Niet alleen teksten maar ook logo’s, huisstijlen en offline marketing uitingen maken we graag voor je. En dat deden we al voor een flink aantal bedrijven. Hieronder zie je een kleine greep uit ons portfolio. Benieuwd naar meer? Laat het ons weten!
Glenn Ross Puro Gusto
Glenn Ross Puro Gusto verhuisde naar een nieuwe locatie. Slechts een paar deuren verder in de straat. Hoewel de straatnaam hetzelfde bleef, veranderde er verder van alles! Een nieuw interieur, nieuwe merken, een ruimere collectie én een nieuwe uitstraling. Met dat laatste mochten wij aan de slag.
We kozen voor rustige kleuren zonder een opvallende steunkleur. Dit was een uitdrukkelijke wens van de opdrachtgever.
De typografie is zachter en ronder dan het ooit was. Stijlvol, maar toch toegankelijk. Door de schrijfwijze van Glenn Ross – exact zoals je normaliter ook voornaam en achternaam schrijft – is het persoonlijk. Passend bij de dienstverlening van deze ondernemer.
Bar Bistro Loev
Bar Bistro Loev staat bekend om haar fotogenieke gerechten en interieur. Gasten fotograferen er maar al te graag om hun kiekjes te delen op social media. Niets in dit restaurant is standaard, dus hun bierviltjes ook niet! Wij maakten Loevely bierviltjes die perfect passen bij de identiteit. Bierviltjes die een glimlach toveren op het gezicht van de gast.
Naast bierviltjes, ontwerpen wij voor Bar Bistro Loev regelmatig uitingen in hun huisstijl. Van etiketten en ansichtkaarten tot aan cadeaubonnen. En alles daar tussenin!
Van de Riet Speelgoed
Van de Riet Speelgoed bestaat 10 jaar! En als je ouder wordt, dan ben je weleens toe aan een nieuw jasje! 🙂
Hun wens? Een frisse uitstraling die weer helemaal van nu is, maar die nog steeds weerspiegelt wie ze zijn en wat ze betekenen voor hun klanten. Ons voorstel was direct raak! Klik op het pijltje naar rechts om de achterliggende gedachte achter dit logo te zien.
Inmiddels is het logo volop in gebruik. Natuurlijk op tasjes en stickers, maar bijvoorbeeld ook op een kleurplaat voor hun kleurwedstrijd.
Restaurant Dorset
Bij Restaurant Dorset in Borne serveren ze culinaire hoogstandjes en parels van wijnen. Inmiddels hebben ze ook een eigen gin, een perfect aperitief voor hun gasten. Niet zomaar een gin, want de ‘Dorset gin by Willem’ werd door hen zelf ontwikkeld. Daar hoorde natuurlijk een passend etiket bij. Aan ons de eer om die te ontwerpen. In het etiket herken je het gezicht van Willem, de eigenaar van het restaurant en de smaakmaker van deze gin. Authentieker wordt het niet!
La Luna by Diane
De huisstijl van La Luna by Diane was toe aan een opfrisbeurt. De maan is een belangrijk symbool, die een grote rol speelt in Diane’s leven en herkenbaar is voor Diane’s volgers en klanten. Daarom behielden we dit element, maar gaven we het wel een make-over. En zie ‘m nu eens shinen!
Door de prachtige kleur, het lettertype en de subtiele ster, springt de tekst ‘La Luna’ in het oog. En door ‘by diane’ in een handgeschreven lettertype op te maken, geven we het ontwerp een persoonlijke touch.
Nieuwsgierig naar het oude logo? Klik op het pijltje naar rechts.
De Contentmaker
Uiteraard blijven wijzelf niet achter. Goed voorbeeld doet volgen toch? 😉
Al onze uitingen ontwerpen wij zelf. Neem nou de inspirerende ansichtkaarten, die wij tijdens onze trainingen en netwerkevenementen weggeven.
Onze relaties verblijden we graag op hun verjaardag met een persoonlijk kaartje. Nu vrijwel al het contact digitaal verloopt, is het extra leuk om zo’n kleinigheidje te ontvangen.
Ook de ‘vette bag’, onze presentjes voor de feestdagen, notitieblokken en onze eigen busreclame ontwerpen we zelf.
Stravinsky eten · drinken · slapen
Voor Stravinsky eten · drinken · slapen ontwerpen we al jaren alle uitingen in hun huisstijl. Van QR-codes tot aan ansichtkaarten. En van reclameposters tot aan cadeaubonnen. Niets is ons te gek!
Deze opdrachtgever van het eerste uur geeft ons volledig de vrijheid. Zo zijn wij ook verantwoordelijk voor de content op de social media kanalen, verzorgen wij de nieuwsbrieven voor hun medewerkers en houden wij de online menukaarten up to date.
Recluse.
Recluse. is een platform waarop merken hun streetwear kunnen verkopen. Deze start-up biedt liefhebbers van streetwear een overzichtelijk verzamelpunt van toffe, vaak nog niet zulke grote merken.
Het beeldmerk van Recluse. is een puzzelstukje. En dat is niet voor niets! Het puzzelstukje staat symbool voor zowel het platform als voor de verbinding tussen de verkoper en de koper van streetwear-kleding. Op het platform vallen alle 3 de puzzelstukjes op hun plek.
In het logo onderstrepen de L en de S samen de U. Waarbij de U het woord ‘You’ symboliseert. Met het onderstrepen van de U maken we duidelijk dat het platform zowel voor de merken als de kopers is gemaakt.
De L en S vormen samen ook nog eens het beeldmerk van Recluse. Als je goed kijkt, zijn het deze letters die samen het puzzelstukje vormen.